Administratie2018-10-29T08:48:15+00:00
afdeling administratie

AFDELING
ADMINISTRATIE

afdeling-administratie-1

BEDRIJFSGEGEVENS
VERWERKEN


EN ORDENEN

De afdeling Administratie speelt een essentiële rol in de dagelijkse werkzaamheden van OfficeGrip. Deze afdeling is de schakel tussen OfficeGrip en de klanten van OfficeGrip als het gaat om financiële vraagstukken. De nodige informatie en gegevens die hierbij komen kijken moeten op de juiste manier worden verwerkt en geordend. Telefonisch contact met klanten komt hierbij regelmatig voor.

FACTURATIE

De afdeling houdt zich vooral bezig met debiteuren- en crediteurenadministratie. Als teamlid van de afdeling Administratie ben je verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande facturen. Daarnaast controleert de afdeling het gehele financiële administratieve proces.

Administratief medewerkster

Solliciteer op Administratie vacatures bij OfficeGrip

Verder lezen?

De stage van Thijs.

De stage van Thijs op de Projecten afdeling. Thijs heeft zijn stage gelopen op de afdeling Projecten. In dit blog lees je over zijn leertraject met betrekking tot ICT [...]

De stage van Wessel.

De stage van Wessel op de Digital Strategy afdeling. Wessel heeft het afgelopen halfjaar stage gelopen bij OfficeGrip op de Digital Strategy afdeling. Tijdens zijn stage heeft hij veel [...]

Contact informatie

Phone: 088 474 7400

Web: Bekijk onze website