Onze administratie afdeling is verantwoordelijk voor het verwerken van financiële gegevens binnen onze organisatie. Vanuit de administratie wordt de complete financiële kant van de organisatie verzorgd.
Op de administratie worden de debiteuren en crediteuren nauwlettend in de gaten gehouden.
Op de administratie zorgen wij ervoor dat alle cijfers kloppen. Op deze manier kunnen wij de maand succesvol afsluiten.
De administratie zorgt ervoor dat onze klanten de juiste factuur krijgen. Zo kunnen wij weer verder investeren in onze dienstverlening.
Vanuit deze afdeling worden financiële rapportages gemaakt. Zo krijgen wij inzicht in de toekomst en analyseren wij de voorgaande periodes.
Op de administratie zijn we elke dag bezig met cijfers. De afdeling speelt een essentiële rol in de dagelijkse werkzaamheden van OfficeGrip. Onze klanten kunnen bij de administratie terecht als het gaat om financiële vraagstukken. De benodigde informatie wordt dan verzameld, waardoor wij onze klanten optimaal van een antwoord kunnen voorzien.
De administratie afdeling houdt zich bezig met de debiteuren- en crediteurenadministratie. Ook worden er rapportages gemaakt over de financiële gezondheid van de organisatie. Zo krijgen wij als organisatie beter inzicht in onze financiële gezondheid en kunnen wij ons focussen op de toekomst!
OfficeGrip 2023 © Alle rechten voorbehouden
Met liefde ❤ gemaakt door onze Online Marketeers