Onze afdelingen

Bekijk hieronder de verschillende afdelingen binnen OfficeGrip.

Financieel Administratief Medewerker

Administratie

Onze administratie afdeling is verantwoordelijk voor het verwerken van financiële gegevens binnen onze organisatie.

Adoptie & Change

Onze adoptie afdeling is verantwoordelijk voor het trainen en begeleiden van onze (nieuwe) klanten.

Hardware

Om onze klanten optimaal te ondersteunen voorzien wij ook in de benodigde hardware.

ICT

Onze ICT afdeling is verantwoordelijk voor het succesvol implementeren van technische oplossingen.

Marketing

Onze marketing afdeling is verantwoordelijk voor alle creatieve communicatie uitingen. 

Productivity

Onze productivity afdeling helpt onze klanten om efficiënter te werken. 

afdeling-projecten-1

Projecten

Onze afdeling projecten is het hart van de organisatie. Dit is de plek waar alle projecten terecht komen en waar deze worden uitgevoerd.

afdeling-sales-1

Sales

Onze sales afdeling is verantwoordelijk voor het werven en ondersteunen van onze klanten.

Support

Onze support afdeling is verantwoordelijk voor het ondersteunen van onze klanten op technisch vlak.