Het bieden van uitstekende ondersteuning en service aan onze klanten.

Customer Care

Onze Customer Care-afdeling is verantwoordelijk voor het ondersteunen van onze klanten op technisch vlak. Vragen worden telefonisch of via tickets opgepakt, waardoor klanten optimaal worden ondersteund.

Support afdeling OfficeGrip

Ondersteuning

Ons team staat klaar om klanten te helpen bij technische problemen, vragen en uitdagingen. We bieden gedetailleerde begeleiding om hen door het oplossen van problemen te leiden.

Tickets verwerken

Onze klanten schieten tickets in waarin zij hun vragen (of problemen) uitlichten. Jij verwerkt deze tickets door de oorzaak te identificeren en een effectieve oplossing te bieden.

Klanten begeleiden

Jij kijkt mee met onze klanten om op die manier samen de problemen op te lossen. Ons doel is om klanten snel weer op weg te helpen en hierdoor worden zij op afstand direct geholpen.

Klanten blij maken

Jij maakt onze klanten blij! Door jouw expertise kunnen onze klanten snel verder met hun kerntaken.

Klanten optimaal ondersteunen

Onze klanten hebben soms ondersteuning nodig met hun ICT-omgeving. Dit kan variëren van gebruikersvragen tot technische vraagstukken. Op de afdeling Customer Care ben jij verantwoordelijk voor het helpen en ondersteunen van de klant. Dit kan door middel van telefonisch contact of ons ticket systeem.

Klanten ondersteunen
Sales klantrelaties

Het Customer Care team

Ons Customer Care team bestaat uit enthousiaste werknemers met een passie voor IT. Elke dag worden klanten op verschillende manieren geholpen met hun uitdagingen. Samen met team pak jij de inkomende vragen op en spar je met collega’s over de juiste oplossing.

Klanten blij maken

Jij vindt het leuk om klanten blij te maken. Dankzij jouw ondersteuning kunnen onze klanten direct verder met hun primaire taken. Met het hele Customer Care team streven wij naar optimale klanttevredenheid.

Groeien binnen het team van Customer Care

Bij OfficeGrip vinden wij persoonlijke ontwikkeling enorm belangrijk. Daarom krijgt iedereen binnen de organisatie de mogelijkheid om zichzelf verder te ontwikkelen. Dit kan bijvoorbeeld door het behalen van verschillende Microsoft certificaten. Zo breiden wij onze kennis over de nieuwste Microsoft producten uit.

Hieronder staan de verschillende rollen binnen onze Customer Care-afdeling:

  1. Manager Customer Care
  2. Team Lead Customer Care
  3. Customer Support Engineer
Werken op Support