De inkoop afdeling

Bedrijven van de nieuwste hardware voorzien
Tegenwoordig heeft iedere organisatie goede hardware nodig om het werk netjes en veilig te kunnen uitvoeren. Bij OfficeGrip vinden we het wenselijk dat onze cliënten werken met apparatuur die de veiligheid van hun organisatie waarborgt. Om deze reden heeft OfficeGrip haar eigen hardware afdeling waar cliënten terecht kunnen met al hun hardware vraagstukken. Momenteel bestaat de inkoop afdeling van OfficeGrip uit twee hardware guru’s.
Inkomende & uitgaande orders managen

In het Digital Strategy team werken bij OfficeGrip is een echte teamjob. Samen met je collega’s zorg je dat er afspraken worden gemaakt en dat deze vervolgens efficiënt worden ingepland. Het bezoeken van afspraken doe je in eerste instantie samen met een collega. Op deze manier kun je goed van elkaar leren en elkaar aanvullen. Na een tijdje is er uiteraard ook de mogelijk om je eigen afspraken te maken, te plannen en uit te voeren.
Advies op maat

Het klantenbestand van OfficeGrip is in de afgelopen jaren hard gegroeid. Er is vaak sprake van veel onderscheid in de hardware behoeftes. Om deze reden wil OfficeGrip haar cliënten graag voorzien van hardware advies op maat. De inkoopafdeling vormt een advies voor organisaties door middel van oriënterende gesprekken. Op deze manier zorgt OfficeGrip ervoor dat bedrijven altijd voorzien zijn van de hardware die bij hun past.
Onze Social Media