OfficeGrip in een oogopslag

Officegrip werknemer cartoon
zaken doen cartoon
Werken in de cloud cartoon
0
Medewerkers
0
Klanten
0
Werkplekken

Onze missie, visie & strategie

OfficeGrip aspiration
Onze aspiration

“Eén van de beste ICT Partners voor het MKB zijn.”

Dit is onze aspiration, oftewel het streven van OfficeGrip. Alhoewel OfficeGrip er naar streeft om dé beste ICT Partner voor het MKB te zijn, zijn we als organisatie realistisch genoeg om te beseffen dat ook onze concullega’s uitstekende ICT Partners kunnen zijn.

Onze core purpose

“MKB organisaties helpen het meeste uit ICT te halen.”

Dit is onze core purpose, oftewel de reden van bestaan van OfficeGrip. Niet alleen op technisch gebied, maar ook op bedrijfsmatig gebied probeert OfficeGrip te zorgen dat ICT bijdraagt aan de bevordering van de gehele bedrijfsvoering.

Onze core purpose
OfficeGrip Core values
Onze core values

“Afspraak is afspraak, betrokkenheid en Life Long Learning.”

Dit zijn onze core values, oftewel de belangrijkste waarden binnen de OfficeGrip organisatie. Ze helpen ons bij het uitvoeren van ons dagelijks werk. Deze waarden geven ons houvast over hoe we ervaren willen worden door de buitenwereld.

Afspraak is afspraak

Om als betrouwbare partner gezien te worden, moeten we ons om te beginnen aan onze afspraken houden; ‘Underpromise, Overdeliver’. De relaties die wij met klanten aangaan zijn lange termijn relaties, en deze kunnen alleen tot stand komen en in stand gehouden worden als OfficeGrip als betrouwbare partner gezien wordt.

Betrokkenheid
Betrokkenheid

We weten wat er bij onze klanten leeft, en op welke manieren OfficeGrip kan bijdragen aan hun succes. Bij het verlenen van support dient de supportmedewerker steeds in het achterhoofd te hebben wat de impact van een bepaalde verstoring of wijziging is op de perceptie van onze diensten voor de klant.

Life long learning

We zijn deskundig. Ons kennisniveau is van essentieel belang voor ons succes. We moeten in staat zijn nieuwe technologie op het juiste moment toe te passen in de praktijk. Dat is voor het MKB meestal niet op het moment dat de technische mogelijkheid wordt ontdekt, zelfs meestal niet op het moment dat deze beschikbaar komt voor de markt.

Life long learning
Golden goal
Golden goal

“Iedere bestaande klant draagt minimaal één keer per jaar een nieuwe klant aan.”

Dit is onze golden goal, oftewel onze lange termijn doelstelling. Wij beseffen dat dit alleen mogelijk is als een klant optimaal tevreden is over de diensten die OfficeGrip levert. De Golden Goal is dus een doelstelling waar OfficeGrip dagelijks mee bezig is.