De Client & Quality afdeling2018-10-29T09:47:45+00:00
afdeling-client-quality-1

DE
CLIENT &
QUALITY
AFDELING

afdeling-client-quality-2

KLANTEN HELPEN MET

DE VOLGENDE STAP

OfficeGrip haar Client & Quality afdeling is er voor onze cliënten. Samen met de cliënten kijkt de Client & Quality manager naar eventuele verbeterpunten binnen hun organisatie. De ICT-omgeving staat hierbij centraal.

RELATIEBEHEER

Een doorslaggevend onderdeel van de dagelijkse werkzaamheden van de Client & Quality manager is het relatiebeheer met de cliënten van OfficeGrip. Het meeste contact tussen de Client & Quality manager en de cliënten is telefonisch of door middel van afspraken. Soms geeft de Client & Quality manager ook advies door middel van een webinar waarvoor onze cliënten zich kunnen inschrijven.

Client & quality manager in gesprek met een relatie

ADVIES GEVEN

De functie Client & Quality manager omvat het ondersteunen en adviseren van onze huidige cliënten. Vereisten van een goede Client & Quality manager zijn klantgericht werken en kennis hebben over zijn of haar vak. Op een consultatieve wijze partners adviseren speelt hierbij een zeer belangrijke rol.

afdeling-client-quality-4

Solliciteer op Client & Quality vacatures bij OfficeGrip

Verder lezen?

De stage van Thijs.

De stage van Thijs op de Projecten afdeling. Thijs heeft zijn stage gelopen op de afdeling Projecten. In dit blog lees je over zijn leertraject met betrekking tot ICT [...]

De stage van Wessel.

De stage van Wessel op de Digital Strategy afdeling. Wessel heeft het afgelopen halfjaar stage gelopen bij OfficeGrip op de Digital Strategy afdeling. Tijdens zijn stage heeft hij veel [...]

Contact informatie

Telefoon: 088 474 7400

Web: Bekijk onze website