De Client & Quality afdeling2018-10-29T09:47:45+00:00
Client & Quality afdeling

DE
CLIENT &
QUALITY
AFDELING

Client & Quality manager

KLANTEN HELPEN MET

DE VOLGENDE STAP

OfficeGrip haar Client & Quality afdeling is er voor onze cliënten. Samen met de cliënten kijkt de Client & Quality manager naar eventuele verbeterpunten binnen hun organisatie. De ICT-omgeving staat hierbij centraal.

RELATIEBEHEER

Een doorslaggevend onderdeel van de dagelijkse werkzaamheden van de Client & Quality manager is het relatiebeheer met de cliënten van OfficeGrip. Het meeste contact tussen de Client & Quality manager en de cliënten is telefonisch of door middel van afspraken. Soms geeft de Client & Quality manager ook advies door middel van een webinar waarvoor onze cliënten zich kunnen inschrijven.

Client & quality manager in gesprek met een relatie

ADVIES GEVEN

De functie Client & Quality manager omvat het ondersteunen en adviseren van onze huidige cliënten. Vereisten van een goede Client & Quality manager zijn klantgericht werken en kennis hebben over zijn of haar vak. Op een consultatieve wijze partners adviseren speelt hierbij een zeer belangrijke rol.

Overleg client & quality

Solliciteer op Client & Quality vacatures bij OfficeGrip

Verder lezen?

De stage van Chris.

De stage van Chris Ongeveer een jaar geleden begon ik met mijn stage bij OfficeGrip. Ik wou tijdens mijn stage graag meer leren over het vakgebied (online) marketing, [...]

Contact informatie

Phone: 088 474 7400

Web: Bekijk onze website