
DE
CLIENT &
QUALITY
AFDELING

KLANTEN HELPEN MET
DE VOLGENDE STAP
OfficeGrip haar Client & Quality afdeling is er voor onze cliënten. Samen met de cliënten kijkt de Client & Quality manager naar eventuele verbeterpunten binnen hun organisatie. De ICT-omgeving staat hierbij centraal.
RELATIEBEHEER
Een doorslaggevend onderdeel van de dagelijkse werkzaamheden van de Client & Quality manager is het relatiebeheer met de cliënten van OfficeGrip. Het meeste contact tussen de Client & Quality manager en de cliënten is telefonisch of door middel van afspraken. Soms geeft de Client & Quality manager ook advies door middel van een webinar waarvoor onze cliënten zich kunnen inschrijven.

ADVIES GEVEN
De functie Client & Quality manager omvat het ondersteunen en adviseren van onze huidige cliënten. Vereisten van een goede Client & Quality manager zijn klantgericht werken en kennis hebben over zijn of haar vak. Op een consultatieve wijze partners adviseren speelt hierbij een zeer belangrijke rol.

Verder lezen?
De stage van Jorian op de Support afdeling
De stage van Jorian op de Support afdeling Jorian heeft tijdens zijn MBO-studie stage gelopen bij OfficeGrip. Hij kwam hier via zijn eigen netwerk terecht. In dit blog [...]
De stage van Chris.
De stage van Chris Ongeveer een jaar geleden begon ik met mijn stage bij OfficeGrip. Ik wou tijdens mijn stage graag meer leren over het vakgebied (online) marketing, [...]
Wat is Floorwalken?
Wat is floorwalken? Wekelijks gaat Devin op bezoek bij verschillende cliënten van OfficeGrip om te floorwalken. In dit blog lees je alles over wat floorwalken precies is en wat [...]
Onze Social Media