
AFDELING
ADMINISTRATIE

BEDRIJFSGEGEVENS
VERWERKEN
EN ORDENEN
De afdeling Administratie speelt een essentiële rol in de dagelijkse werkzaamheden van OfficeGrip. Deze afdeling is de schakel tussen OfficeGrip en de klanten van OfficeGrip als het gaat om financiële vraagstukken. De nodige informatie en gegevens die hierbij komen kijken moeten op de juiste manier worden verwerkt en geordend. Telefonisch contact met klanten komt hierbij regelmatig voor.
FACTURATIE
De afdeling houdt zich vooral bezig met debiteuren- en crediteurenadministratie. Als teamlid van de afdeling Administratie ben je verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande facturen. Daarnaast controleert de afdeling het gehele financiële administratieve proces.

Solliciteer op Administratie vacatures bij OfficeGrip
Verder lezen?
De stage van Jorian op de Support afdeling
De stage van Jorian op de Support afdeling Jorian heeft tijdens zijn MBO-studie stage gelopen bij OfficeGrip. Hij kwam hier via zijn eigen netwerk terecht. In dit blog [...]
De stage van Chris.
De stage van Chris Ongeveer een jaar geleden begon ik met mijn stage bij OfficeGrip. Ik wou tijdens mijn stage graag meer leren over het vakgebied (online) marketing, [...]
Wat is Floorwalken?
Wat is floorwalken? Wekelijks gaat Devin op bezoek bij verschillende cliënten van OfficeGrip om te floorwalken. In dit blog lees je alles over wat floorwalken precies is en wat [...]
Onze Social Media