Administratie2018-10-29T08:48:15+00:00
afdeling administratie

AFDELING
ADMINISTRATIE

bellende medewerkster

BEDRIJFSGEGEVENS
VERWERKEN


EN ORDENEN

De afdeling Administratie speelt een essentiële rol in de dagelijkse werkzaamheden van OfficeGrip. Deze afdeling is de schakel tussen OfficeGrip en de klanten van OfficeGrip als het gaat om financiële vraagstukken. De nodige informatie en gegevens die hierbij komen kijken moeten op de juiste manier worden verwerkt en geordend. Telefonisch contact met klanten komt hierbij regelmatig voor.

FACTURATIE

De afdeling houdt zich vooral bezig met debiteuren- en crediteurenadministratie. Als teamlid van de afdeling Administratie ben je verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande facturen. Daarnaast controleert de afdeling het gehele financiële administratieve proces.

Administratief medewerkster

Solliciteer op Administratie vacatures bij OfficeGrip

Verder lezen?

De stage van Chris.

De stage van Chris Ongeveer een jaar geleden begon ik met mijn stage bij OfficeGrip. Ik wou tijdens mijn stage graag meer leren over het vakgebied (online) marketing, [...]

Contact informatie

Phone: 088 474 7400

Web: Bekijk onze website