Support Engineer 3e lijn

Jouw expertise zorgt voor hoogwaardige ondersteuning en innovatieve oplossingen die onze klanten tevreden stellen

Als Support Engineer help jij onze klanten verder op weg in Microsoft 365. Je bent, samen met je collega’s, verantwoordelijk voor het aannemen, registreren maar vooral voor het oplossen van de diverse uitdagende incidenten/changes.

Wij zijn wij?

OfficeGrip is een snelgroeiend en innovatief bedrijf, gespecialiseerd in Microsoft Clouddiensten voor klanten in heel Nederland. Als een van de eerste ‘Tier-1’ Cloud Solution Providers in Nederland onderhouden we intensief contact met Microsoft op commercieel en technisch vlak. Met ons jonge, deskundige en flexibele team leveren we hoogwaardig maatwerk op basis van verschillende Microsoft-technologieën.

Wat ga je doen?

Je bent, samen met je collega’s, verantwoordelijk voor het aannemen, registreren maar vooral voor het oplossen van de diverse uitdagende incidenten/changes. Dit doen we veelal telefonisch, maar ook op locatie bij de klant.

Het liefste los je zelfstandig de incidenten/changes op, maar wanneer je er echt niet aan uit komt vraag je om hulp bij een collega. Je behoud natuurlijk wel graag de regie dus zorg je ervoor dat de klant tijdig en volledig wordt geïnformeerd over de voortgang.

Ook in projecten draag je graag je steentje bij en implementeer je samen met collega’s oplossingen bij nieuwe en/of bestaande klanten.

Wie ben jij?

Allereerst heb je passie voor ICT! Je hebt ervaring met eerste-, tweede- en derdelijns ondersteuning van problemen, bij voorkeur op gebied van Office365 en Windows 10. We worden helemaal enthousiast wanneer Sharepoint, Dynamics of Azure óók geen geheimen voor jou kent.

Je hebt de nodige ervaring en kennis opgedaan in het ICT-vak als support engineer en je bent toe aan een volgende stap in je carrière. Je hebt ervaring met crisismanagement, je bewaart de rust tijdens escalatiemomenten en bewaakt de voortgang en opvolging van tickets.

Je weet hoe complex ICT is en daarom vraag jij goed door om er achter te komen wat het exacte probleem is van de eindgebruiker. Je bent in staat snel om te schakelen wanneer de werkzaamheden hier om vragen, zeker in deze flexibele en dynamische markt. Prioriteiten stellen gaat jou goed af en in tijden dat dit minder goed lukt weet je tijdig te escaleren.

Bovenal ben je een probleemeigenaar en wil je maar al te graag het probleem oplossen.

Wat breng je mee?

Wat bieden wij?

Bij OfficeGrip kom je terecht in een uitdagende en dynamische werkomgeving waar jouw inzet echt het verschil maakt. Wij bieden je:

Kortom, een unieke kans op een uitdagende functie binnen een leuke en groeiende organisatie!

Vragen? Neem contact met me op.

Marjolein Meijer

Onze sollicitatieprocedure

Sollicitatie
We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en laten binnen 2 weken weten of we je uitnodigen voor een gesprek.
Eerste contact
We bellen jou om het eerste gesprek in te plannen. Uiteraard kunnen prangende vragen dan meteen gesteld worden.
Kennismaking
Dit eerste gesprek zien we als een kennismaking. We leren elkaar beter kennen en ontdekken of we goed bij elkaar passen.
Vervolggesprek
Smaakt het naar meer? Dan gaan we in het tweede gesprek dieper op de inhoud in. Hier zullen wij de functie en het team toe lichten.
Klik
Normaliter zijn twee gesprekken voldoende om een goed beeld te krijgen. Als de klik wederzijds is, dan begint jouw carrière bij OfficeGrip!

Waarom werken bij OfficeGrip?

Bij OfficeGrip hebben wij een aantal arbeidsvoorwaarden die voor elke functie gelden.

Solliciteren voor
Support Engineer 3e lijn?

Heb je nog vragen over deze functie? Neem dan contact met mij op!

Marjolein Meijer HR-manager